Verzending gratis boven € 100,-Retourneren binnen 14 dagen Binnen 48 uur in huis mits voorradig 

Verzending gratis boven € 100,-
Retourneren binnen 14 dagen
Binnen 48 uur in huis mits voorradig 

Laagsteprijsgarantie Makkelijk betalen, nu ook via Tikkie Nu ook voor particulieren 

Laagsteprijsgarantie
Makkelijk betalen, nu ook via Tikkie
Nu ook voor particulieren 

Bestel- en bezorginformatie

BESTELLEN EN BEZORGEN
Bestellingen kunnen over het algemeen binnen 24 uur uit voorraad geleverd worden op elk adres in Nederland en België, en vanaf € 100,- (excl. btw) is dit gratis. Vanaf 25 september hebben wij helaas de verzendkosten moeten verhogen naar € 7,50. Dit in verband met de stijgende kosten bij onze vervoerder/koerier. Heb je bijzondere wensen of heb je snel een niet-standaard product nodig, neem dan even contact op. Er zijn altijd mogelijkheden.

STAFFELKORTING
Kaarsen bederven niet! Als je opslag het toelaat, kan het dus lonen om in bulk te bestellen. Speciale prijzen zijn dan mogelijk. Bel of mail en we sturen je graag een op maat gesneden offerte.

Veelgestelde vragen

Bij een order van € 100,- (excl. BTW) of meer wordt je bestelling gratis verzonden. Bij bestellingen onder de € 100,- wordt er een klein bedrag van € 6,95 voor de verzending in rekening gebracht. Voor producten die naar België verzonden moeten worden, wordt er iets meer in rekening gebracht. Op dit moment is dat € 9,25., voor pakketten onder de € 100,-  Voor producten van Stylepoint komen er helaas wat meer verzendkosten bij. Dit is een bedrag van € 12,95. Maar hou onze socials en nieuwsbrieven in de gaten! We hebben regelmatig acties waarbij je gebruik kunt maken van gratis verzending!

Alle artikelen worden zo snel mogelijk geleverd, mits op voorraad. Wij werken met de beste koeriers. We streven ernaar om de volgende werkdag te leveren als de bestelling op werkdagen (maandag t/m vrijdag) vóór 14:00 binnen is. Mochten wij uw bestelling niet kunnen verzenden omdat een of meerdere artikelen niet op voorraad zijn, dan houden wij u op de hoogte.

Wij verzorgen de verzending via MyParcel. Als je besteld hebt, wordt er via e-mail een link gestuurd met daarin een track & trace zodat u precies in de gaten kunt houden wanneer de bestelde artikelen arriveren. De leverdagen en tijden zijn van maandag t/m zaterdag van 09:00 – 18:00.

HorecaNova biedt meerdere betaalmogelijkheden o.a:

iDEAL is in Nederland al jaren de meest populaire betaalmethode bij online shoppers. Deze dienst maakt het mogelijk te betalen via de eigen, vertrouwde bankomgeving. Deze SEPA betaling wordt direct verwerkt en is altijd gegarandeerd. Ook kun je het afgeschreven bedrag terug vinden op je afschrift. Als wij de betaling binnen hebben gaan we gelijk aan de slag met je bestelling.

PayPal betekent geen gedoe met keer op keer creditcardnummers of adresgegevens invullen. Als de betaling gelukt is, gaan we gelijk aan de slag met je bestelling.

Bancontact is de meest populaire betaalmethode in België. Alle grote Belgische banken zijn aangesloten en maken betalingen via Bancontact mogelijk. Betalingen zijn gegarandeerd en direct bevestigd.
Als de betaling gelukt is, gaan we gelijk aan de slag met uw bestelling.

KBC/CBC biedt online shoppers in België aan om in hun vertrouwde en veilige bankomgeving snel en makkelijk te betalen. Als de betaling gelukt is, gaan we gelijk aan de slag met uw bestelling.

Tikkie is nieuw bij HorecaNova. Je betaalt heel makkelijk, want je krijgt via Whatsapp een Tikkie, en als de betaling succesvol afgerond is, gaan we gelijk aan de slag met je bestelling.

Contant betalen is ook mogelijk wanneer je je bestelling af komt halen bij ons magazijn. Pinnen is alleen helaas niet mogelijk.

Sinds kort hebben we Klarna in het leven geroepen, want we moeten met de tijd mee. Met ‘Klarna. Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt naar ons.
Achteraf betalen met Klarna is veilig en heel eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van ons ontvangt.

In eerste instantie levert HorecaNova aan iedereen binnen Nederland, België en Luxemburg. Verder levert HorecaNova aan klanten over de hele wereld. The sky is the limit zeggen we weleens. Voor meer informatie, neem contact met ons op.

Natuurlijk kunnen we dat. Zoek je bijvoorbeeld een of meerdere non-food artikelen die niet bij ons op de website staan, neem gerust contact op, en we gaan er samen naar kijken. Advies is geheel kosteloos. En mocht je een sample willen ontvangen? Dat kan. Neem dan ook contact op met ons we gaan kijken wat we voor je kunnen doen.

Retourneren

Dat kan gebeuren! Alles wordt door mensenhanden ingepakt, en dus zit een fout in een klein hoekje. Maar geen nood. Neem zo snel mogelijk contact op met ons. Stuur een e-mail naar info@horecanova.nl en vermeldt daarbij om welke factuur/order het gaat, en wij nemen je e-mail zo snel mogelijk in behandeling.

Heel vervelend dat dit gebeurde tijdens het inpakken of transport van de bestelde artikelen. Neem zo snel mogelijk contact op met ons per e-mail naar info@horecanova.nl, en vermeldt daarbij om welke factuur/order het gaat, en wij nemen je e-mail zo snel mogelijk in behandeling.

Dat is natuurlijk ook mogelijk. Iets besteld, en toch niet tevreden me wat je voor ogen had? Dan kun je gebruik maken van je herroepingsrecht door de ontvangen artikelen gedurende 28 dagen te retourneren. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van de artikelen. Tijdens de bedenktijd zul je zorgvuldig om moeten gaan met het product en de verpakking. Je zal het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Indien je van jouw herroepingsrecht gebruik maakt, zal je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons retourneren.

Je krijgt van ons een e-mail van ons met daarin een link om een retourlabel te downloaden. Plak dit label op het pakket, en geef het verzendklare pakket af bij het dichtstbijzijnde servicepunt. Indien een product beschadigd of incompleet retour wordt ontvangen door ons, terwijl dit niet vooraf is gemeld, kunnen wij je een vergoeding in rekening brengen. Hierbij wordt onderzocht wat de reden van beschadiging is. Het risico van de retourzending ligt bij jouw, waarbij jij verantwoordelijk bent voor het product tot het moment dat het bij ons is ontvangen. Bij sommige artikelen, zoals bij alle Stylepoint producten, brengen we wel restockkosten in rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van het factuurbedrag (exclusief BTW).

Wanneer de retourzending in goede staat ontvangen is, wordt je tegoed (orderbedrag) binnen 5 werkdagen teruggestort.